Relacja meczu PGE SKRY Bełchatów vs Łuczniczka Bydgoszcz

Powracam z relacjami z meczów mam nadzieje że na dobre!!( Jeśli tak nie będzie to mnie uduście :P). A tak już na poważnie. Od tego sezonu w Hali Energii jestem w roli fotografa reprezentując moją redakcje. Za co jestem jej i wszystkim ludziom w niej już wdzięczna bo dzięki temu mogę spełniać moje marzenia, ale przede wszystkim rozwijać moją pasję jaką jest Fotografia ♥♥♥ 

Powiem Wam, że na początku ciężko było mi się przestawić na bycie neutralnym na meczach. 

Ale wczoraj był już trzeci mecz w Hali Energia i już było lepiej. Wiadomo jest, że moje serce na zawsze było będzie #yellowblack i zawsze będę z tą drużyną nawet nie mogąc ich głośno dopingować :)

A teraz przechodząc do głównego tematu posta !!


Wczoraj tj.04.11.2017 PGE Skra podejmowała u siebie drużynę z Bydgoszczy.
Jak to ja musiałam być przed meczem dwie godziny przed mecze (wiem szalona ja). 
Ale jakoś lubię na spokojnie przygotować się do meczu,  posiedzieć w ciszy przy pustych trybunach. Hala w Bełchatowie jest takim miejscem do którego mogła bym wracać codziennie <3 



W tym meczu zwycięsko wyszli Bełchatowianie pokonując pewnie drużynę gości 3:0 ( 25:22 ; 25:16 ; 25:22). Najlepszym zawodnikiem meczu został wybrany środkowy PGE Skry PATRYK CZARNOWSKI !!










Mimo, że w drugim i trzecim secie Bydgoszczanie walczyli dzielnie to było za mało na Vicemistrzów Polski.  Mecz mimo wszystko mógł się podobać było wiele długich akcji z których raz zwycięską rękom wychodzili gospodarze a raz goście. Bez litosny dla rywali w polu serwisowym był Bartosz Bednorz, który w trzeciej partii ustrzelił 4 asy serwisowe #BrawoBednii

Łuczniczka Bydgoszcz ma na prawdę fajny zespół i jeszcze mogą sprawić jakieś niespodzianki w Pluslidzę :D 

Co ja mówię w tym sezonie to każda drużyna może namieszać :)















(A po wygranym meczu i odebraniu statuetki MVP czas na zabawę z dziećmi)

Więcej zdjęć z wczorajszego meczu znajdziecie na mojej stronie na facebooku Link do strony 

 

Miłej niedzieli :)



Komentarze

  1. Rozwijanie pasji jest bardzo ważne i zwykle bardzo... przyjemne. Cieszę się, że masz ku temu okazje i to jeszcze w tak cudownym miejscu, jakim bez wątpienia jest hala Energia :D

    Milad jak przypozował! :D Świetne zdjęcia. Samych dobrych ujęć życzę! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ♥
      Racja Bełchatowska Energia to idealne miejsce do rozwijania pasji <3

      Usuń

Prześlij komentarz