Witam !!

      Cześć :)
Może na początku wam się przestawię. Mam na imię Ania , mam 21 lat ( skończę w Kwietniu :P ).
Od 7 lat interesuje się  siatkówką. Stała się ona dla mnie bardzo ważna , poznałam przez to wiele wspaniałych ludzi.

Pisałam bloga  typowo lifestyle ale stwierdziłam, że to nie jest to o czym chce pisać , nie sprawiało mi to radości. Wiec postanowiłam założyć bloga na którym bd udostępniać zdjęcia z meczów , jakieś relacje i co tylko zechcecie :)

A teraz może opowiem Wam krótko opowiem jak to się wszystko zaczęło :)
Było to w 2 klasie gimnazjum , wraz z moją szkołą pojechaliśmy na mecz do Bełchatowa ( niestety nie pamięta z kim wtedy Skra grała :( a niestety bilet z tego meczu mi zginął ). Ale pamiętam że wygrali i to za trzy punkty . Był to mój pierwszy raz na meczu siatkówki i od razu się zakochałam <3
Tak btw. od tamtego momentu aż po dzień dzisiejszy i do końca mego życia wiernie kibicuje Skrze<3
Później jakoś to się rozwijało zaczęłam czytać ciekawostki na internecie , oglądałam mecze w TV .
Aż w końcu siatkówka mnie pochłoneła i mogła bym jeździć na każdy mecz czy to Skry czy reprezentacji ( Ale niestety nie mogę bo studia mi na to nie pozwalają )

I to by było chyba na tyle. Mam nadzieje, że Wam się spodoba to co będę tu udostępniać :)
Liczę na wasze opinie i do zobaczenia w następnym poście ( który pojawi się myślę w poniedziałek ) i będzie to relacja z środowego meczu w Łodzkiej Atlas Arenie :)

Miłego :*

Komentarze