Sezon powoli dobiega końca

Cześć Siatkomaniacy :)

Na początku bardzo chciałabym was przeprosić za tak długą przerwę , ale nie miałam weny do pisania ani czasu . Ale postaram się to zmienić obiecuje.

Już w ten wtorek możemy zakończyć sezon 2015/2016, gdyż Skra prowadzi w rywalizacji o brąz z Lotosem 2:0 , tak samo ZAKSA z Resovią również 2:0.
Jak dla mnie obie te rywalizacje nie mają takich emocji , są jednostrone ( Czuje że gdyby to Skra gra z ZAKSĄ w finale emocji było by wiele , co zresztą te dwie drużyny pokazały np. w finale Pucharu Polski ) . Ale niestety głupi stracony set z BBTS zrujnował walkę o marzenia :( ( I ja nadal tego nie przeboleje , i mam nadzieje że zasady sie zmienią i zamiast małych punktów będa sie liczyć wygrane mecze ).
 A wy jakie macie na ten temat zadnie ?? Chętnie poczytam wasze opinie na temat dotychczasowych meczach finałowych ? Podawajcie swoje typy na podium . Moje to
1.ZAKSA
2.Resovia
3.Skra
4.Lotos


A teraz łapcie ode mnie kilka fotek z drugiego meczu pomiędzy PGE Skry -Lotosem Treflem Gdańsk





 Z moim ulubionym libero - Robert Milczarek :)
 Łukasz Kadziewicz
Z nowym trenerem PGE SKRY - Philippe Blain



Kilka słów o meczu...
Nigdy w tym sezonie jeszcze nie widziałam tak zagrywającej Skry.
Nic więcej nie ma co pisać bo zagrywka była kluczowym elementem :)

Sezon się jeszcze dobrze nie skończył a ja już chce kolejny :(


Miłego dnia i pozdrawiam :*
Komentarz=motywacja do pisania


Komentarze